Obsah:
Konfigurátor balicích stolů. Čili, jak vytvořit dokonalé pracovní místo?
Moderní přístup k balení a expedici.
V posledních letech muselo mnoho firem s prodejem v kamenných obchodech změnit svůj charakter a přejít na internet. To vedlo také k nárůstu počtu zásilek zboží k zákazníkovi, a to si zase vyžádalo nová řešení, která by celý proces zefektivnila.
Aby tato práce byla prováděna efektivně a bez zátěže pro zaměstnance, je nutné dobře navrhnout zamýšlené pracoviště. Hlavním úkolem v tomto procesu je balení zboží a jeho řádné zajištění na dobu přepravy, což má pozitivní dopad na spokojenost zákazníků a minimalizuje počet možných reklamací. Důležitá je také ergonomie celého procesu, která se promítá do efektivity všech činností.
Ve firmě effepack je můžete objednat přesně podle typu práce, která na nich bude prováděna. Instalováno bude pouze takové vybavení, které považujete za nezbytné.
Konfigurace balicího stolu.
Uvědomujeme si, že pouhé procházení galerie našich výrobků nemusí stačit k tomu, abyste si představili konečný výsledek a rozhodli se, které moduly budete potřebovat a které ne.
Níže vás krok za krokem provedeme dostupnými možnostmi.
Krok 1: Rozhodněte se, jakou velikost stolu potřebujete.
Pracovní deska by měla být přizpůsobena velikosti zboží, které chcete zabalit, a prostoru, který je pro tyto účely k dispozici. Potřebujete také volnost pohybu, ale příliš velké pracovní místo vytváří větší nepořádek, který může být z dlouhodobého hlediska stále více otravný a rozptylující. Příliš malé pracoviště vás naopak nutí hledat jiné volné místo, je nepohodlné a ztěžuje proces balení, který se časově prodlužuje. V naší nabídce si můžete vybrat ze 6 dostupných velikostí. Na výběr máte šířky od 100 do 200 cm, se skokem po 20 cm. Klikněte na požadovanou položku a pokračujte dál, každý prvek se zobrazí ve vizualizaci.
Krok 2: Typ pracovní desky.
Máte na výběr ze tří možností. Nejuniverzálnější – hliníková deska. Lze ji použít pod jakýkoli typ obalu. Na rozdíl od běžných dřevěných pracovních desek se neopotřebovává a nemusí se vyměňovat kvůli vznikajícím třískám, které jsou nebezpečné jak pro obsluhu, tak pro balené výrobky. Všechny boční hrany jsou zaoblené, což dále zvyšuje úroveň bezpečnosti.
Pro specializovanější použití můžete zvolit válečkovou pracovní desku – ideální pro skladové kontejnery. Velmi usnadňuje práci s těžšími balíky, které lze snadno přesouvat po válečcích. Často se v nich nachází zboží, které je dodáno přímo ze skladu a finálně se přebaluje do kartonů pro přepravu.
Třetí možností je pracovní deska se zabudovanou váhou. V závislosti na charakteru práce si můžete vybrat váhu umístěnou na levé nebo pravé straně pracovní desky stolu. Toto řešení usnadňuje vážení balíků nebo zboží, které potřebujete zabalit. Rozhodněte se kliknutím na vybranou ikonu.
Krok 3: Nastavení výšky pracovní desky stolu.
Opět máte tři možnosti. Žádné nastavení, manuální nebo elektrické. Stůl „bez regulace“ má standardizovanou výšku a lze jej použít pro většinu prací. Nastavení doporučujeme zejména ve firmách, kde při balení pracují lidé s různou výškou a pracovní deska musí být z tohoto hlediska nastavitelná, aby bylo zajištěno jejich pohodlí.
Nejpohodlnější možností je elektrické nastavení. Vše se ovládá pomocí tlačítek a nevyžaduje sebemenší námahu. Jedná se o nejlepší, a proto i nejdražší variantu. Pokud však nechcete platit tolik, můžeme vám doporučit poslední verzi – manuální nastavení. V porovnání s elektrickým je to velmi levné řešení, ale jeho použití je o něco složitější – je nutné ručně nastavit každou nohu zvlášť.
Klikněte na požadovanou možnost a přejděte do další fáze.
Krok 4: Typ horní police.
V tomto bodě je výběr o něco individuálnější. Musíte si rozmyslet, jaký způsob balení bude na konkrétním stole probíhat. Pokud používáte pouze větší kartonové krabice – doporučujeme polici s přihrádkami. Mají perforované základny, což však může být u menších kusů problematické. Pokud tedy k balení používáte malé kartonové krabice nebo obálky, bude se vám pravděpodobně hodit police s přihrádkami a výplní. Obě jsou vysoké 35 cm. Počet přihrádek závisí na délce stolu.
Pokud k balení nepoužíváte kartonové krabice, může vás zaujmout „horní police standard“, která umožňuje odkládání různého příslušenství, pásek atd., aniž by překážely při práci na pracovní desce.
Pokud chcete mít prostor jak pro obaly, tak pro drobné nářadí nebo příslušenství, doporučujeme „dělenou horní polici“, tj. jednu polovinu s přihrádkami a druhou zcela plochou.
Klikněte tedy na vybranou polici (nebo na její absenci) a pokračujte dál.
Krok 5: Příslušenství na svislý panel.
V naší nabídce je trvale řada dalšího příslušenství. Abyste získali co nejvhodnější stůl pro proces balení, musíte si promyslet a analyzovat, co bude vaše firma potřebovat.
Máme mnoho typů předních polic různých hloubek. Jejich výběr závisí na tom, co na nich plánujete mít, ať už jde o obalové příslušenství, nebo třeba tiskárnu či jiné vybavení.
Pokud například ve skladu používáte skladový nebo monitorovací systém, mohou být nezbytné doplňky, jako je držák monitoru, police na klávesnici nebo držák na kameru.
Váš pracovní prostor potřebuje osvětlení – nabízíme LED osvětlení v několika různých variantách montáže.
Všechny doplňky jsou dobře popsány a po kliknutí na konkrétní doplněk můžete vidět, jak bude vypadat se stolem – vizualizace se mění v reálném čase.
Pro vaše pohodlí se snadno připínají a nevyžadují vrtání dalších otvorů ani složitou montáž. Když změníte svůj obchodní profil, nebudete muset generovat náklady a objednávat nový stůl – on se přizpůsobí vám.
Krok 6: Boční příslušenství, čili vše, co lze připevnit na boky stolu.
- Při své práci potřebujete počítač, tiskárnu nebo váhu a často hledáte místo, kam byste mohli umístit velké kartonové krabice? K tomuto účelu máme speciální police.
- Pokud víte, že při vašem procesu balení vzniká odpad, můžeme ke stolu připevnit držák na pytle.
- Při balení se často ukáže, že potřebujete přístup na dno kartonu – můžeme vám nabídnout dodatečnou pracovní desku s možností náklonu.
- Smršťovací fólii používáte v práci každý den – ovinovací stroj na balíky nebo dodatečný držák na cívku fólie můžeme připevnit na každý stůl.
- Během dne musíte mnohokrát přemístit těžké kartonové krabice. Řešením může být instalace pohodlného válečkového dopravníku.
-
-
-
-
-
-
-
Pomocný balicí stůl s naklonitelnou pracovní deskou effepack
0 out of 5Výběr možností This product has multiple variants. The options may be chosen on the product page -
-
Ovinovací stroj na balíky / kartony, který lze připnout ke stolu effepack
0 out of 5
Krok 7: Příslušenství pod pracovní deskou.
Zde se nabízí několik dostupných možností.
- Pokud často pracujete s počítačem, bude se vám pravděpodobně hodit výsuvná police na klávesnici.
- Pokud chcete mít místo na nejčastěji používané příslušenství, může vám pomoci solidní zásuvka.
- Možná chcete ještě více využít prostor pod pracovní deskou – můžeme tam umístit polici, která bude nejlépe vyhovovat vašemu stylu práce.
- Vaše práce probíhá na různých místech, jste tedy závislí na mobilitě. Není nic jednoduššího! Každý stůl může být navíc vybaven sadou brzděných kol.
Krok 8: Doplňky.
Ke každému nabízenému stolu lze dokoupit další samostatné doplňky.
- Pracujete převážně ve stoje? Doporučujeme protiúnavovou podložku effepack.
- Pokud však dáváte přednost sedavému režimu – nabízíme specializované otočné skladové židle.
- Jestli chcete zlepšit polohu při sezení a snížit tlak na páteř, můžete si vybrat některou ze specializovaných podnožek.
Ideální stůl.
V této fázi je konfigurace stolu dokončena. Všechny vybrané možnosti jsou schváleny. Zbývá tedy jen kliknout na tlačítko „Přidat do košíku“ a dokončit objednávku.
Doporučené články:
E-commerce trh. Příležitosti a hrozby.
Trh e-commerce prošel v uplynulém desetiletí obrovskou proměnou. Zpočátku považovali prodejci tento typ obchodu pouze za malý doplněk ke stacionárnímu...
Logistika 4.0 – náročná výzva nebo příležitost k růstu?
Samotný pojem "logistika" vznikl již dávno, někdy v 10. století. Zpočátku však nepřekročil rámec použití ve vojenském kontextu. Dnes se...
Skladoví roboti jako součást logistických procesů.
Základem pro automatizaci logistických procesů ve skladu a jejich efektivní průběh je jak využití moderních technologií, tak i řádně vyškolený...
Obálky. Druhy a jejich použití.
Obálka je na první pohled papírový obal, který se používá k zasílání dopisů nebo jiných plochých předmětů poštou. Existuje v...
Jak zabalit knihu pro přepravu, aby se nepoškodila?
S velkou pravděpodobností lze říci, že každý se již setkal s balíčkem obsahujícím knihu. Nákup v zásilkových knihkupectvích je obvykle...
Napsat komentář