Reklamační řád

Reklamační řád

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy.
  2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady s výjimkou vad, na něž byl kupující před koupí zboží upozorněn.
  3. Veškeré reklamace je kupující povinen uplatňovat písemně obchodnímu zástupci prodávajícího anebo na reklamační oddělení prodávajícího na elektronickou adresu info@effepack.cz.
  4. Kupující je povinen bezprostředně po splnění dodávky překontrolovat stav plnění smlouvy. Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi dodacím listem, daňovým dokladem a dodaným zbožím, co do druhu, množství, kvalitu, je povinen ihned – nejpozději však do 24 hodin od dodání zboží, uplatnit rozpor s kupní smlouvou (reklamaci). V případě plnění přepravcem je kupující navíc povinen překontrolovat spolu s přepravcem stav zásilky (počet balíků, jejich neporušenost, případně poškození) podle přiloženého přepravního listu. Pokud je takto zjištěno poškození zásilky při převzetí dodávky zboží, sepíše kupující s pracovníkem přepravní služby protokol o škodě a poté, bez zbytečného odkladu nahlásí tuto skutečnost v rámci reklamace na email info@effepack.cz. K této reklamaci přiloží kupující i fotografie poškozeného zboží a / nebo obalu zásilky (karton/paleta).
  5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamaci popisující uplatněnou vadu zboží a práva z vadného plnění, která v souvislosti s ní kupující uplatňuje. Lhůta pro posouzení uplatnění vady prodávajícím začne plynout nejdříve po předání reklamovaného zboží kupujícím prodávajícímu.
  6. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
  7. Prodávající neodpovídá za nemajetkovou újmu a další druhy následných škod (jako jsou zejména ušlý zisk, ztráta obchodu, ztráta dobrého jména, nároky třetích stran, administrativní činnost, či jakékoliv další následné škody), a to i v případě, že firma EFFEPACK byla o riziku takové újmy předem informována.
  8. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
  9. Reklamaci může zákazník uplatnit např. písemně na adresu:

eBigroup Daniel Stachowiak
Józefowo 22
88-300 Mogilno (v Polsku)
DIČ:  PL5571664575
info@effepack.cz